Jumaat, 25 Jun 2010

Pertandingan Karaoke sempena Pertandingan Bola Jaring

Tahniah kepada belia yang sanggup menganjurkan pertandingan karaoke bagi memeriahkan acara dan suasana. Pertandingan karaoke ini telah diadakan pada sebelah malam 19/6/2010 di Padang Belia. Walaupun ianya dibuat 'ad-hoc', namun mendapat sambutan meriah oleh ramai belia, beliawanis dan penduduk kampung. Menurut En Jasman, ia dibuat bagi mengisi ruang masa dan memeriahkan suasana. Pada sebelah petangnya selepas tamat pertandingan Bola Jaring, juga telah diadakan sukaneka. Walaupun hadiahnya tidak lumayan, namun ia adalah suatu aktiviti riadah yang menyumbang kemeriahan dan persahabatan. Ia juga secara 'ad-hoc' itu secara spontan di mana inilah masa mereka berseronok dan mengenali antara satu sama lain walaupun tidak dirancang pada peringkat awal. Bukan keuntungan yang dicari, tetapi kesepakatan yang diingini.
Tahniah kepada pasukan yang menang. Terima kasih kepada semua kerana terus berjuang demi memartabatkan nilai belia di sisi masyarakat.

Abang Mubin mendendangkan lagu..
Hakim pertandingan

Malu tapi mahu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

WELCOME

Kg New Zealand, 26500 Maran, Pahang

Sertai bersama kami. Memimpin kecemerlangan

Sebuah kenangan

Penafian:

Kami tidak bertanggungjawab jika berlaku masalah dalam penggunaan blog kami. Kami juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda menggunakan apa jua bahan atau bahagian secara salah dari segi undang-undang atau norma kemanusiaan. Kami juga berharap anda tidak mennggunakan laman kami untuk pautan yang salah, lucah atau keluar dari sikap manusia yang berpegang kepada Islam. Harap Maklum