Sabtu, 24 April 2010

Majlis Perundingan Belia 01/2010

Majis Perundingan Belia Maran telah diadakan pada Khamis, 22 April 2010 di Pejabat Daerah Maran. MPBM ini telah dihadiri oleh wakil-wakil YB Parlimen dan ADUN, Ketua dan wakil-wakil Jabatan dan Agensi Kerajaan, Majlis Belia Daerah, Majlis Belia Felda, dan persatuan-persatuan belia. Program ini dikendalikan oleh Pejabat Belia Daerah Maran dan turut dihadiri oleh Timbalan Pengarah Jabatan Belia Negeri Pahang.
      Tujuan persidangan ini adalah sebagai satu platform membahaskan dan meneliti usaha yang dibuat untuk kemajuan dan pembangunan belia di daerah ini. Persatuan Belia Kg New Zealand sendiri telah mendapat respon yang baik di atas keaktifan dan pembangunan belia setempat seperti pembukaan Pusat Komputer Internet dan pembinaan laman blog.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

WELCOME

Kg New Zealand, 26500 Maran, Pahang

Sertai bersama kami. Memimpin kecemerlangan

Sebuah kenangan

Penafian:

Kami tidak bertanggungjawab jika berlaku masalah dalam penggunaan blog kami. Kami juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda menggunakan apa jua bahan atau bahagian secara salah dari segi undang-undang atau norma kemanusiaan. Kami juga berharap anda tidak mennggunakan laman kami untuk pautan yang salah, lucah atau keluar dari sikap manusia yang berpegang kepada Islam. Harap Maklum