Selasa, 20 April 2010

Mungkinkah esok..?

Ku redahi laluan berduri
laluan yang pernah ku lalui..
laluan yang pernah ku tempuhi
laluan yang mengenal erti kehidupan
namun,
laluan ini penuh duri sembilu
tiada siapa yang perdulinya lagi

aku cuba menaklukinya kembali
ku rempuhi dengan berani
namun,
laluan semakin berliku
duri semakin berimbun
berakar umbi

Haruskah aku rempuhi jua
atau aku tersesat di tengah laluan berduri?
Mungkinkah aku tiada pilihan lagi?
Mengundur diri atau aku yang mati..?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

WELCOME

Kg New Zealand, 26500 Maran, Pahang

Sertai bersama kami. Memimpin kecemerlangan

Sebuah kenangan

Penafian:

Kami tidak bertanggungjawab jika berlaku masalah dalam penggunaan blog kami. Kami juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda menggunakan apa jua bahan atau bahagian secara salah dari segi undang-undang atau norma kemanusiaan. Kami juga berharap anda tidak mennggunakan laman kami untuk pautan yang salah, lucah atau keluar dari sikap manusia yang berpegang kepada Islam. Harap Maklum